Defne00Duru merhaba aynı sorun bizde de oldu 2li testte hiç bir problem çıkmadı ayrıntılı ultrasonda ense kalınlığı çıktı ayrıntılıyı izmirde bir perinatolog yaptı ve uslup olarak berbat birisiydi bizi mahvetti, kendi doktorum nıpt testini önerdi yaptırdık sonuçlarımız temiz çıktı. Ama izmirdeki doktor umarım doğumda süpriz olmaz falan diye yine olumsuz konuştu. Kendi doktorum ne kadar iyi konuşsada kötü tek şey duymak insanı bitiriyor. Şuan 36. Haftadayız doğuma çok az kaldı ama 4 aydır içimiz içimizi yiyor günlerimiz zehir oldu dua etmekten ve sabretmekten başka hiçbirşey yapamıyoruz.