MinelHaapy ben ikisinide denedim etlik daha iyi sanki bilkente 1 kere gittim bilgilendirme iyiydi ama odada 4 tane stajer vardı heralde diğerleri hemşire miydi bilmiyorum odanın kapısı açık mahremiyetin yok ultrasonu başka odada yapiyo ama doktora özel bi şey sorsan kırk tane kişi seni dinliyo doğumu hangisinde yapsam bilemedim