H-a-pp-y Kızlar belirti olarak sık idrara Çıkma yaşayan oldu mu ? Ben yumurtlama ve çatlamayı değerlendirdim afedersiniz idrarım sık sık geliyor acaba bi belirti olabilir mi tabi ki tek başına belirti olmaz ama böyle yaşayan oldu mu merak ettiğim bu
Tubatgn H-a-pp-y Evet ben Google amcada yazan bütün belirtileri yaşadım canım. Regl gecikmesi hariç. En çok şüpheye düştüğüm belirtilerin başında sık idrara çıkma geliyordu hatta 🥰
Hallerimvarbenim H-a-pp-y Benimde belirtilerimden birisi sık idrara çıkmaydı kuzum hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
ilkanneyim06 Ben 7+4 e kadar hiç anlamadım öyle diyim belirti sayılır mı bu sanmam yediğiniz içtiğinizden de kaynaklı olabilir sizi kırmak gibi olmasın ama istiyorsanız umarım olmuştur 🌸
H-a-pp-y ilkanneyim06 sonra nasıl öğrendiniz acaba ? Hayırlı olsun🌸 yok ya sadece sık sık idrara çıkıyorum o yüzden acaba mı
H-a-pp-y Hallerimvarbenim ayyy inşAllah, planlı bir gebelik miydi beklediğiniz için mi dikkat ettiniz sık idrara çıkmayı
ilkanneyim06 H-a-pp-y sizin için yatmadan çok içten dualarımı edicem sizdende allah razı olsun hayırlı geceleriniz olsun🌺
Hallerimvarbenim H-a-pp-y Planlıydı canım ilk gebeliğimde de aynı belirtileri yaşamıştım iştah açıklığı yerleşme ağrısı sık idrara çıkma olunca 3. Haftada anlamıştım gebe olduğumu ☺️