Benimde geliyor en başından beri ilk çocukta da gelmişti. Dokunmayın göğüs ucunu uyarmayın rahmi kasıyor doğumu tetikliyor sakın sağmayın zaten sağacak kadar çıkmaz. Doğumdan sonra da yine böyle azar azar devam ediyor bebek emdikçe çoğalıyor olması gerektiği gibi… Sütüm gelmedi diye üzülmeyin güzel bişey şimdiden geliyor 🤗