Bebeğim bugün 4 günlük oldu. 3 gündür sürekli emmek istiyor, sürekli yalanıp meme arama halinde. sütümde yeni yeni gelmeye başladı. bebek emerken uyuyor, yatağa koyduğumuz an uyanıp ağlıyor,yine emziriyorum yine uyuyor, uyanıp tekrar ağlıyor,emziriyorum uyuyor sürekli bu döngüdeyiz. sütüm az olduğu için mama takviyesi de vermek zorunda kaldık. ama yine emzirmeye devam ettim. artık öyle bir boyuta geldi ki karnı tokken bile emme refleksi gösteriyor. yani bebek uyanık olduğu her an ya emiyor ya ağlıyor. napıcağımı şaşırdım.. aynı zamanda 1 buçuk gündür kaka da yapmadı.. çok moralim bozuk ne yapabilirim bu konuda lütfen akıl verin :(