HaticeC123
Şu an 20+6 yız. Geçen hafta yani 19+3 ken sürekli kasık ağrısı şikayetim vardı, doktorumuza yazdık ancak kanama yoksa korkmayın dedi ama sonrasında benim kahverengi bir akıntım geldi ve hemen doktora gittik. Baktığında bebeğin baskı yaptığını ve rahim ağzının kısaldığı söyledi, hemen yatış verdi ayrıca enfeksiyondan da kaynaklanabiliyormuş. 2 gün hastahanede kaldım ve sürekli iğne serum hap şeklinde bi tedavi uyguladılar. Doktor hergün kontrol etti ve yavaş yavaş kapandığını söyledi. Tedaviye olumlu yanıt vermişiz. Acil gittiğimde 27 iken son gün 41 e çıkmıştı rahim ağzı uzunluğu çok şükür. Antibiyotik ve progestan hap verdi taburcu etti. Yemek ve tuvalet ihtiyacı dışında kesinlikle kalkmamamız gerektiğini söyledi. Salı günü kontrolümüz vardı gayet iyi şeyler söyledi ama bugün kasık ağrım var yine bir korku girdi içime. Rahim ağzı kısalığından mı erken doğum riski dedi doktorunuz? Birde tekrarladı yazmışsınız şikayetiniz nasıl oluştu?