Kubrabol0 Aaysegull_16 Ay benimde son 18 çok merak ediyorum kavuşmak istiyorum bir an önce ama daha yalancı sancılarım bile yok ortada 😂😂
Aaysegull_16 O korku bende de var. Bebeğim hala ters bı turlu donmedi. Ondan dolayı çok endişeleniyorum
Ozgeysrgn Aaysegull_16 Bir günde bile dönüyormuş bu konuyu çok takma bence . Strese girmeyelim böyle şeylere takılıp ☺️
iPhone8plus Benimde son 19. Artık gelsin diyorum. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin