Cyneppp Merhaba arkadaşlar , 12+6 yım . Bebeğimin cinsiyetini henüz öğrenmedim. Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz?
Nisam2008 Cyneppp 12 haftada tahmin etti 16 da kesinleşti annenin içine doğuyor cnm sen ne hissediyorsan odur ☺
Yalinn8 Cyneppp 16 da %80 dedi, 19 küsur de detayli var onda netlesir sanirim, degisen cok var biraz zamana birakmak lazim, bu hevesle zor ama😊
sonsuzmasalim Nisam2008 ben ilk gebe kaldığımda kız hissetmiştim ve eşimle beraber sürekli rüyamıza kız bebeği geliyordu. Sonra tam cinsiyetini öğrenmemize 1-2 hafta kala içime erkek doğmaya başladı sebepsizce. şuan 26 haftalığız ve oğlumuzu bekliyoruz🙈💙
Nisam2008 sonsuzmasalim bizde ilk başlarda kız hissediyorduk eşimle heralde birazda kız istiyorduk ondan galiba ama sonra yok dedim bu sefer erkek sanırım 😊💙
sonsuzmasalim Cyneppp ben 15 haftalıkken erkek olduğunu öğrendim fakat doktorum daha kesin konuşmamıştı, 20 haftalığa kadar kız ile erkek çok benzerler demişti o yüzden yanılma payı var. 21 haftalıkken de erkek olduğu kesinleşti 💙