rkymrsn ilk başlarda vermedim ama emzik olarak beni kullanmaya başlayınca, 2 ayin sonlarına doğru anca alıştırabildim, emzikten önce memeden indirdiğim gibi ağlıyodu, uyaniyordu damlıyordu, şimdi 10 buçuk aylık herhangi bir zararını şimdilik görmedim ama uyuturken ağlarken, hastayken tam bir kurtarıcı oluyor.