17papatya Kızlar yarın adetime 2 gün kalmış oluyor dün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı yarın kan vermeyi düşünüyorum gebelik olsaydı testte çıkar mıydı sizce
Afifeelif 17papatya çıkmayabilir kuzum herkesin gebelik hormonu hemen idrara geçmiyor.. kan daha net bir sonuç olur ki o bile geç döllenme de doğru sonuç vermez