Smyye1B ayyy ikibebegim de Mart ayı mis gibiydi giydir uzun kollulari iclikleri tamam. Ne hava karlı buz ne sıcak tam orta güzeldi. Ama şimdi nasispe bu bebeğim Haziran ortasına denk geliyor bende şaşkınım ilk hadi 1-2 hafta uzun kollu ince şeyler sonra normal yaz kiyafetine geçerim diye düşünüyorum