Tugba3434 Ne işe yarıyor doktorum kanama olduğu için verdi ama kullanma talimatında hamile olduğunuzu öğrenince bırakın , nedeni belirsiz kanama varsa bırakın yazıyor ???? Ne yapmalıyım
EvinG Tugba3434 12 haftaya kadar kullandım zaten kanama varsa düşük tehliken varsa verir doktor korkmayın hemde iğne kullandım ben
Aysehatun Tugba3434 kahverengi lekelenmem vardı 16.haftaya dek kullandım doktorun vardır bir bildigi sizde kullanin tabiki
Busya Tugba3434 bende kullandim kuzum korkma hiç birşey olmuyor karın agrılarıma ve kanama ma iyi geldi şimdi dünya tatlısı bir bebegim oldu çok şükür darısı sana ❤️☺️🤱🏻.
ilknur2020 Tugba3434 düşük riskine karşı veriliyor ben 3 kutu kullandım günde 3 doz hala da kullanıyorum içiniz rahat olsun😊
Smyyglgn54 Tugba3434 14 haftalik hamileyim. 8.haftamda lekenelenmem olmustu. Doktor rahim icinede bakmisti kanamam yoktu ama dusuk tehlikesine karşın tedbiren veriyolar. Korkma. Ben hâlâ kullanıyorum
iremipek Tugba3434 Canım ben kullanmıyorum ama hamilelikte vücut progestanı doğal olarak üretiyo , kanama lekenme gibi durumlarda progestan üretiminin azaldığını düşündüklerinden hap ile takviye yapıyorlar bu riskli olan hastalarda iyi birşey bence