Doktoruma göre salıya kadar gelecek dedi ama bakalım. Bu cuma 40 haftamızı doldurcaz oğluşumla gelmezse eğer 😍İlk hamileliğim dualarınıza sığınıyorum. İki doğum şeklinden korksamda sonuna kadar normal doğum düşünüyorum. Tabi sancılarla henüz karşılaşmadığım içinde olabilir bu 🤣 9 ay boyunca sürekli wc kalkma şikayeti dışında hiç bi sorun yaşamadım çok şükür. Umarım doğumum da hamileliğim kadar kolay olur 🙏🏻 bana henüz bi kaç ay daha var gibi gelsede inanamasamda hayal dahi edemesem de büyük gün geldi 😅🫶🏻Herkes başta sağlıklı olmak üzere kolaylıkla bebişlerine kavuşur inşallah 🙏🏻