Normalde sigara içen birisiydim kızlar gebelikte bıraktım şuan oğlum 43 günlük baştan beri göğsümü almadı hep sağarak verdim 1 ay sonra stres filan sütüm komple kesildi mecbur mama takviyesi yaptım iycene strese girince sigaraya tekrar başladım bugün az bi damla sütüm geldi gerisi gelir inşallah anne sütü alsın istiyorum ama tekrar anne sütü başlarsam bu içtiğim sigaralarn bebeğe etkisi olurmu kızlar🤷🏻♀️