Ben de erken doğum yaptım bebeğim her kontrolde ⅔ hafta önden gidiyordu. 34+5 te 2655gr doğdu. Doktorum 40ı bekleseydi 5 kilo doğacaktı herhalde falan demişti. Böyle söyleyebilirsiniz imkansız değil yani. Bu tip konularla çok ilgilenen her türlü yalanı hakediyordur sizin özelinizden kime ne :)