minikmucizeemaak Kızlar kimyasal gebelikten ne süre sonra hamile kaldınız ? Bende geçirdim doktorum korunma dedi burda çoğu kişide de hemen hamile kalındığını gördüm. Hamile kalma kimyasaldan sonra kolaylaşıyor dediler doğru mu acaba yaşayan var mı ?
yesillimonn minikmucizeemaak Korunmana gerek yok cnm bende geçirdim öyle olunca hevesim gitti 3 ay korundum sonra deneye deneye 6 7 ayda anca tutturduk 😀
Mom-babyyy minikmucizeemaak bende korunmadin bir adet geçirdikten sonra diğer ay hamile kaldım tekrardan
Minikobaby minikmucizeemaak ben kimyasaldan sonra 6 ay yapmadim sonra calismalara basladik simdi 5 aylik hamileyim :) doktorum bana kimyasaldan sonra adet olup sonra yapabilirsin demisti ama beb yapmadim
1asel-duru minikmucizeemaak bende geçirdim 3 ay sonra gebe kaldım ama doktor biraz ara ver folik kullan demişti geçenlerde doktora gittim orda bir kadın kimyasal gebelik geçirmiş sonra ki ay yine gebe kalmış
minikmucizeemaak yesillimonn Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bana da tez zamanda güzel haberler nasip etsin inşAllah❤️
yesillimonn minikmucizeemaak İNSALLAH cnm Rabbim sana ve tüm isteyen kardeslerime nasip etsin kimyasal oldu diye hiç üzülüp strese girme ben çok üzülmüştüm ilk defa olunca doktor kendini üzme her kadin kimyasal geçirebiliyor bu gayet normal test yapmasaydın adet olacaktın anlamayacaktin bile dedi gerçekten de öyle adet günümde adet olmustum
minikmucizeemaak yesillimonn bende öyle oldum ama tabi ki insana bir kere gebesiniz dedikten sonra insan üzülüyor Rabbim beterinden korusun ama bana da ders oldu ve bir daha erken test yapmam belirtim olursa dikkat ederim ama erken test yapıp heveslenemem 😣
yesillimonn minikmucizeemaak Doktorlar o yüzden erken test yapmayin adetin 1 hafta 10 gün geçmesini bekleyin diyor. Ama biz maalesef sabırsız davraniyoruz.
minikmucizeemaak yesillimonn Evet bana ders oldu ben dayanamayanlardandım ama bu bana büyük ders oldu 10 gün bekleyemesem bile 3 4 gün beklemek istiyorum
yesillimonn minikmucizeemaak Kendini suçlama cnm sende bilemezdin ki Güzel haberlerini bekliyorum çalışmalara devam 🤭
Mom-babyyy minikmucizeemaak Mart’ta kimyasal geçirdim Nisan’da adet oldum Mayıs’ta tekrardan hamile kaldığımı öğrendim
minikmucizeemaak yesillimonn İnşAllah öyle olur folik asite de başladık bakalım yumurtlama günlerini pc uygulamasından bakıcam çünkü ovulasyon testi alırsam kafaya takacağım gerek yok Rabbim bana güzel haberler yollasın önümüzdeki ay inşAllah❤️
minikmucizeemaak Mom-babyyy Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bana da dua eder misiniz ? ❤️ İnşAllah tez zamanda sağlıkla mutlu haberi alabileyim❤️
Mom-babyyy minikmucizeemaak amin tabiki de ederim süreç ağır geçiyor insan kendini çok kötü hissediyor ama sonra toparliyorsun çok yipratmayin kendinizi inşallah en kısa sürede sizde o mutlu haberi tekrardan alırsınız 🙏🥰
minikmucizeemaak elif131 Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip ersin inşAllah bende öyle çok beklemeden sağlıkla güzel haberi alırım❤️
minikmucizeemaak Minikobaby Doğrudur Rabbiö sağlıkla kavuşmayı nasip etsin biz istiyenlere de tez zamanda sağlıkla haberlerini nasip etsin🤲🏻❤️
Elizbusra Bende gecen ay kımyasal gecırdım kanama basladı bitti tekrar korunmadan ilişkiye girdik suan tuttumu bilmiyorum belirti yok sadcee aynı gecen hafta gibi akıntım var