Annisshh
Kızlar akşamdan beri kasıklarıma ara ara adet sancısı gibi ağrı giriyor yatıyorum biraz geçiyor sonra yine başlıyor 31+6 günlük hamileyim bel ağrısı hiç yok sadece kasık ağrısı var ilk defa böyle bir şey yaşıyorum bu nedir sizce yalancı sancı dedikleri bu mu
Busya
Annisshh
Songulkip95
Ihmal etme bir acile git nst yaparlar gonlun de rahat eder
Bsk2101
Belki enfeksiyon olmuş olabilir. Çünkü doğum sancısının dinlenince geçmediği söyleniyor. Enfeksiyon da olsa sancı da olsa çok erken bi haftadasın mutlaka acile git canım bir tahlil yapılsın.