Busranurg 11 haftalik hamileyim.basta belirti yokdu sadece adet sancilari gbi gecti oda.gaz sancisi oluyordu aksamlari simdi yeni yeni bulanti var.normal mi acaba? sonradan belirti olurmu gecmesi gereken zamanda yeni cikarmi?
guzelanne01_ Busranurg canım gebelikte zaman yok heran herşey olabilir kızımda hiç bir belirtim sorunum yoktu ama şiddetli kanamam vardı maffetti beni bu durum , şuan bende 11 haftalık gebeliğim bugun var mesala hafif miğde bulantısı
Ellove 9 ay boyunca kusan insanlarda oluyor bunun bir zamani yok. Mesela bende de hiç olmadi bulanti kusma halsizlik falan