36+2 haftalığım doğuma az kaldı son günlerde üzerimde bir ağırlık halsizlik yorgunluk ve psikolojik olarak olmadık zamanda sinir ağlama isteği duygusallık bir ishal oldum ondan önce hafif kabızlık var doğum belirtisi mi nedir durum daha önce böyle tuhaf olmamıştım 🤔😔