Benimde olmuştu canım seninki gibi yazın doğum yapmıştım bide terledigim için olduğunu söylemişti doktorum kuru tut birde iç çamaşırın dikisinin altında kalmasın demişti doktor dikisini kapatan pamuklu iç çamaşırı kullan demişti öyle yaptım onunda faydası oldu dene istersen