cisem_96 Normal adetim 24 Eylül dr gittigimde 21 eylulde hamile kaldığımı söyledi ona gore hesapladim ve 24 eylulde regl oldum 16.12.22 tarihinde gittigimde 11+5 denildi fakat 12+2 olmuş oluyorum normalmi sizce
Busenl cisem_96 çok normal . Arada 2 hafta olmadığı sürece hiçbir sıkıntı yok benim her hafta değişiyor