Queen35 Sezaryenım olucak beni neler bekliyor 🤦🏻♀️ ilki 3 sene önce oldu ve hiç bir şey hatırlamıyorum 💆🏻♀️
strawbery Queen35 canim saglikla al kuzunu kycagina insallah cok rahat atlatirsin darisi bizim basimiza