03rabia48 Slm kizlar 14 haftalık oldum ve çok agrasif ve sinirli biri oldum. Sizde durumlar nasıl gidiyor.
[silindi] 03rabia48 aglak her seye aglak oldum normalde de sulu gozlu biriyim ama bu kadar değil reklama da aglamazdim yani yads komedi programına herseye aglayasim geliyor heryerde 🙄 bizde dk itibari ile 14+0 olduk
Dilo42 03rabia48 bende 14 haftalığım canım maalesef etrafımdakılerin dedıgı hersey alınıp ağlar oldum ama bi yandan da öyle yapıyorum bebeğe Allah korusun bişey olacak dıye vıcdan yapıp üzülüyorum ama elımde degıl 🥺
03rabia48 yesillimonn ay ne olacak böyle. Herif benden soğuyacak. En çok siniri de ondan çıkarıyorum. Niye gözün üstünde kasin var senin diye adama sariyorum 😱🥺😅😅
mine3444 16 haftalık olduk 🌸 çok güzel gidiyor çok şükür. Ama iki gecedir uyku tutmuyor nerde saçma sapan düşünce varsa bende 🤣😭 yok o ölürse şuna bir şey olursa. Yok bebek nasıl herşey yolunda mi gibi gibi.
Dilo42 mine3444 yaa sorma benı de buluyor o düşünceler kendı kendımı de dahı üzüyorum bazen kımsenın üzmesine gerek kalmıyor ben kendımı üzmeye yatıyorum zaten 😄
[silindi] 03rabia48 posts yazdığımı unutmusum haslik gorunce dedim girim su aglak halimi yazim 🤣 girince gordum zaten yazmışım basima bela olcak gibi hayir milletim içinde de gelmese keske ona da sinirleniyorum acayip oldum iyice yaa
guzelanne01_ sedamrt123 ayy ben ya noldu bana anlamıyorum sinirliyim gerginim amaa kendi kendime kimseye çatmam sinirlenmem yok içim içimi yiyor bişeyde yokki ortada Ama çok aşırı kötüyüm
yesillimonn 03rabia48 😁😁yapcak bişey yok anlayışlı olacaklar isteyerek yapmiyoruz sonuçta ilk hamileliğimde duygularım alınmış gibiydi bunda öyle degil zirlama sinir hepsini yaşıyorum.
Niidos 20+0 olduk 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ psikolojim hakkında konuşamam o derece yerlerdeyiz 😂😂😂 insanlardan neeefret ediyorum, hiçbir şey yapmak istemiyorum, ne istediğimi de bilmiyorum öyle ağlıyorum her şeye işte 🥲
Dilo42 Bugün de baya ağlayıp sinirlendikten sonra bı tek benim böyleyim acaba dıye korkmuştum yalnız değilmişim Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin valla başka da bişey ıstemıyorum 🥺