yumamiii Kızlar merhaba 5+5 teyim çok fazla kabızlık sorunu yaşıyorum zaten normalde de kabızlık yaşıyordum ama gebelikte daha kötü oldu eskiden fakat ilaçlarla tuvalete çıkıyordum/ şuan ne yapabilirim önerleriniz var mı?
Smyye_ozkynk yumamiii ilk başlarda benimde olmuştu kuru incir etki ediyordu tabi siz yine doktorunuza danışın☺️