Kubra-2121 Benim 35. haftaya kadar 2 hafta önden gidiyordu, 174 boyum 51 kilo ile hamile kalmıştım sadece 8kilo aldım, zayıf olduğum için doktor bebek büyük sezeryan demişti, ama sonra noldu nasıl oldu anlamadım bebeğin gelişimi yavaşladı ve normale döndü, şu an 39+5im ve hala doğmadı, bekliyoruz, kilosu 3500 dedi doktor, 35. haftamda 38e kalmaz gelir diyorduk şaşırttı bizi 🙂 var mı benim durumumu yaşayan?