Merhaba anneler ben 1 sene 2 ay önce düşük yapıp kürtaj oldum onun üzerinden bugün kan testi verdim ve 4 haftalık anneymişim çok ama çok mutlu oldum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah yarına doktora gidip önlemimi alacağım Allah’ın izniyle sizde bana tavsiye verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🙈❣️