Arkadaşlar uygulamayı kapatmadan alta alıp telefonumun ekranına düştüğümde tekrar uygulamayı açtığım zaman kaldığım yerden devam edemiyorum.direkt uygulamanın en baş sayfasına (okumak için tıklayın, foruma girmek için tıklayın) yazan atıyor beni .silip tekrar yükledim , yine düzelmedi. Ne yapmam gerekiyor acaba bunun için?