H_a03 ben 9 haftalığım , bende be prilam işe yaradı ne Zofer ne de premisis plus , hiç biri fayda etmedi , arada bir serum taktırıp geliyoruz o da sıvı girsin diye vücuduma . Hiçbirşey yiyemiyorum içemiyorum . İlk gebeliğimde de böyleydim , onda 3 ay sürmüştü . İnşallah bu da öyle sürer de sonra rahata kavuşurum . Ayrıca koku hassasiyetinin dibini yaşıyorum çok fena