Gaz damlaları pek işe yaramıyor tabiki her bebek için aynı şeyleri söyleyemem ama kimyonlu su kaynatıp çay kaşığı ile verirseniz çok iyi rahatlatıyor bebeği ben oğlumu bu şekilde büyüttüm o rahatlayinca bende rahatliyordum şimdi ikinci gebeliğim bunda da gaz sorunu yasadigimda yine aynı şeyi uygulayacagim