Fatmasnny almanyada yaşadığım için burda öyle ağda yapan yerler yok🤨 burda anca o soğuk ağdalardan var yapıştırıp çekiyorsun ya onlardan. Veya kendin gidiyorsun türk ürünleri satılan yerlerde ağda alıp yapıyorsun. Almanlar genelde lazer yapıyorlar. Bende bi ara yaptırıyordum ama sonra biri bana çocuğun henüz yoksa yaptırma demişti. Hamilelikte hormonlardan dolayı hep çıkar geri boşa yaptırıyorsun dediler. Hamilelikten önce zaten fazla da çıkmıyordu krem ile temizliyordum arada bir. Ama hamilelikte baya çoğaldı. Vajinal bölgeyi epilasyon ile temizliyordum ama hamile olduğumdan beri ondan bile korkmaya başladım ve jilet vurdum😣