Tubis Kızlar 37 haftalığım son dakika nezle oldum.gözlerim yanıyor burnum akıyor geniz akıntısı var🤧 var mı önerebileceğiniz yöntem? Bebek’te bi sıkıntı olmaz dimi?
Ozge_brbr Tubis çok geçmiş olsun. Bende 34. Haftada yaşadım aynılarını bende de faranjit vardı geniz akıntısı vardı. Bol bol C vitamini ve bol bolll suuu
mserif malesef ben de 36. haftada sizin gibiydim doktorlar ilac vermiyor en fazla gargara yap bol bol dinlen ağrın olursa parol iç diyorlar bir de bol sıvı.mide yanmaniz yoksa portakal suyu👍
SibelC Bebekte sıkıntı olmaz ateşli olmadığınız sürece ama Doğum yapana kadar geçmezse Doğumdan sonra bebeğe de bulaşabilir Allah korusun dikkat edin geçmiş olsun
omurdincerli Geçmiş olsun ben oyle durumda portakal Ve mandalina ağırlıklı yiyorum iyileşiyorum hiç ilac içmedim
lkayRazgatLolu Bende ıhlamur içmiştim iyi gelmişti. İçine limon defne yaprağı elma kabuğu atmıştım. Okyanus suyu ve doğal pastille iyileşmiştim
NeslihanCaykara Bal ve limon kaynamış ve ılıklaşmış suya kat canım 2 güne birşeyin kalmaz inşallah ben öyle atlattım