Ferah27 Kızlar aranızda tetanoz aşısı olanlar var mı? Herhangi bir yan etki gördünüz mü? 29 haftadayım yarın gidip olcam çünkü elimi tel kesti çok korkuyorum 😒inş sabaha kadar dayanırım. Bulaşık teli paslı değildi ama yine de içim rahat değil…
denizarenmom Ferah27 2 kere oldum 20 ve 24te ilkinde biraz agri yapti 2. gunu 2.de hic hissetmedim bile
sunmomy Ferah27 iğneden cokkk korkardım. ikisini birden catır catır oldum gram canım acımadı kolumda agrır sandım ama ondada agrı olmadı agrırsada buz tutarsın hicbirsey yok çok basit bi aşı korkma abartılıyo
GokceMom_ denizarenmom ben 6 haftalıkken parmagım kesilmişti bıraz derindi acile gittım doktor tetanoz aşısı olman gerek dedi oldum 2 keremı olunuyor tetanoz aşısı acaba ılk gebelıgım hemsıre de bısey demedı bu konuda saglık ocagına gıtmıstım
anie Bende geçen hafta oldum canım kol ağrısı falan olur soğuk kompres yap dedi hemşire ama bende hiç ağrı sızı olmadı şuan 29+4 deyiz bu ay sonunda ikinci doz içim çağırdılar inşallah onda da olmaz çünkü söylenenlere göre iki üç gün kol kas ağrısı oluyormuş
Esayser 1 hafta önce yaptırdım kolumu yeni kaldırabiliyorum nasıl bi ağırlıksa tek doz yaptırdım ama herkeste aynı etkiyi vermeyebilir vurulduğum gün hiç ağrı acı olmadı Allah var
denizarenmom GokceMom_ benimde ilk gebelik 2 kere oldum iste cuma oldum saglik ocaginda ki ebe bir daha olcan demedi normal kontrole cagirdi
englishisfun 11haftalik hamileyim benim doktorum tetanozun metalden degil topraktan bulastigini hastanede oyle bir komplikasyonla karsilasmamin zor oldugunu eger istemiyorsam asi olmak zorunda olmadigimi soyledi.
gunes5 20.haftada sağlık ocağı çağırıp yapıyor zaten benim bu hafta yaptırmam lazım mesela ama tek doz mu yaparlar bilmiyorum
Damlanek Haftada ilk dozumu oldum 2. Olasım yok dr a sordum 1 yada 2 doz dedi ya da ne yahu ben 2. Yi olmıyacağım çünkü kolumu zor kaldırdım 1 hafta
Rabiasme Kızlar bna yapmadı bebeğin hareketlerini hissediyomusn diye sordu yok dedim ilk gebelik bu arada hareketlerini hissedince gel dedi anlamadım. 18 haftalikktim şuan 19
yinehamile Ferah27 geçen yıl ilk hamileliğim de 2 doz oldum biraz kolda ağrı yapıyor,bu yıl yine olmayı düşünüyorum iki hamileliğimin arası kısa olunca tek doz yeter dediler, zaten tetanozu her hamilenin kesinlikle olması gerekli, bence aksatma gidip ol
Gulsengulsen Ferah27 paslı değilse bi şey olmaz. Aşınızı olun ben ikisini de oldum. Yan kol ağrısı oldu bi tek