30+6yıö bugün dünden berı eklem agrısından aglıyorum acıle gıttık parol serum taktılar dayanamıyorum üşüme titreme ateş kusma iştahsızlık su bıle ıvemıyorum düzgün dua edermısınız nolur çabuk geçsin dayanamıyorum varmı sunu yap ıyı gelır diyen dünden berı ılk defa gözümü acabıldım hep uyudum