Kızlar merhaba. Benim ilk düşüğüm kan pıhtılaşması yüzünden olmuş
Test yaptırdık öylelikle öğrendik.
Şuan 2. Ye hamileyim. Çok yeniyim. Doktorum korunmayı bıraktığımdan beri coraspirin önerdi. Şimdi de iğneye başladık hapla birlikte ama.
Oksaparı ilk defa akşam vurduk kolum kızardı hafif şişti. Doktoruma attım alerjik reaksiyon olduğunu ve vurmamam gerektiğini söyledi. Çarşamba muayeneye gideceğim. O güne kadar sadece coraspirin içeceğim. Ama Korkuyorum iğne de problem oldu. Benim gibi alerjisi olan var mı acaba. Varsa nasıl bir yol izlediniz. Yoksa bebeğimi kaybetmek istemiyorum yine bu yüzden.