AzraFarah Batbet88 sizin de üç isim değil mi Kutay Han Doğan,hem üç isim olmasına takılmıyorum söylenişi zor değil, birleşik gibi geliyor bana
Batbet88 AzraFarah yok hayır bizim soyadımız Doğan, bn kendim de iki isimliyim ve iki isme karşıyım ama büyük oğlumun ki iki isim gibi diye düşünmüştüm ama yazdırmayacağım Han I büyük ihtimalle