Kızlar iyi akşamlar bende kan pıhtılaşması var 13 haftalık hamileyim günlük iğne ve bir gün durup bir gün ecopirin yutuyorum normalde bugün ecoprin yutma günüm ama yuttummu yutmadimmi bir türlü hatirlamiyirum yuttuysam tekrar yutmaktan korktuğum için yutmadim ama bu seferde ya yutmadiysam diye bebeğe bişey olursa diye çok korkuyorum napicami bilemedim benim gibi bu sorun yasayan varmı kızlar