Pervinsahin canım ne organik nede bitkisel boya olayını gittiğim doktorların hepsi hamilelik süresince kesinlikle hayır dedi,inan beyazlarım felaket durumda dışarı çıkarken bile rahatsız oluyorum,ara sıra kafama takıyorum üzülüyorum ama bebeklerimi 💙💙düşündükçe risk durumumuzu düşündükçe boyadan uzak duruyorum..tabi herkesin kendi kararı bu durum..