Ahuum Kızlar . Kaçıncı haftada bebek aşağı iniyor. Bugun instaya resım attım herkes bana doğumun yakın , az kalmış göbeğin aşağı inmiş. Haftayım.
Nnanaa Ahuum bana haftalardır diyorlar öyle hele kayınvalidem bekliyor her gün doğurmamı 😂😂 35. Haftadayım doktor her şey yolunda diyor. Erken doğum riskimde yok.
Ahuum Nnanaa onu bnmkıde soruyor canım :) inadına yapar gibi . Doktor kontrlme 5 gün var. Bakalım ne dicek . Bnm erken doğum riskim var . İnşlh anormal bişy olmaz .
Aygul_8403 Bende 32 hftalıpım tm şeker tansiyon varda u göbek muhabbeti insanı zorla dogurtcaklar bankada diyorlar
Ahuum Aygul_8403 ne bileyim ya akşam akşam kafama taktılar. O değil eşim sitres oldu . Gitti az önce annemleri aradı bana çağırıyor artık bizde kalmaları gerektiğini falan söledi. Her an doğum olabilir fln :) o çok panık oldu.