Mizgin3 sancı çekerken falan yanımızda biri olabiliyor mu. Hani diyelim acil şu geldo sancı geldi direk beni odaya aliyirlar yanmda o an biri olabiliyor mu. Asıl merak ettiğim bu. Doğumdan sonra mi refakatçi bayan geliyor yanımıza. Doğuma kadar kimse olmuyor my