Busesa89 Merhaba arkadaşlarlar 4 kere gebe kaldım ama hep 7-8 haftada kalbi durdu.kürtaj oldum.paı:homozigot çıktı ama oksopar pruloton kullandım ama yinede kalbi durdu.benim gibi olan varmı