Kızlar 12+4 gebeyim çarşamba günü doktora gittim kan ilacı vitamin ve dvit 3 damla verdi onları kullandığımdan beri sanki ishal gibiyim bugün içmiyim dedim acaba anlardan mı diye bugün ishal yok ama ishal gibi sancım var çok korkuyorum düşük tehlikesi olur mu şimdiye kadar sağlıklı bi gebelik geçiyordum hiç bi sıkıntı yoktu herşey normal ama kaç gündür geceleri de yoğun ağrı olunca çok korktum böyle olan var mı lütfen yardımcı olun