Kızlar 38+1 im Çarşamba günü sezeryan olucam iri olduğu için normal Doğum olmuyor yani 38+4 te sezeryan olucam korkuyorum açıkçası sanki bişy olucakmış gibi 🙄 bu korkuyuda yenemiyorum sizlerdede sezeryan korkusu var mı ranbim sağsalim bebeğime kavuşmayı nasip etsin inşşlh dua edin 🤲🏻