Meltemd benim ikinci gebeliğim ben 15. Haftadan beri düzensiz olarak hisediyorum. Şu an 19+0 dayız . 2 gündür hissetmiyorum ama😔bu haftalarda düzensiz olarak devam ettiğini bildiğimden sakin kalmaya çalışıyorum . Sizin de ilk gebeliğiniz ise hissetmiyor olmanız normal