Alparslaninannesii 5 gun once sezeryan oldum dikiş altı yani vajina üstü mosmor Başına gelen oldu mu yardımcı olur musunuz
MrvRmzn Alparslaninannesii bende hiç olmadı öyle birşey. Belki doğum sırasında da baskı olduğumdan morarmaya dönmüştür ama siz bence doktorunuza sorun benim doktorum zor bir ameliyat değişiklik gördüğünde hemen ara demişti
Tubacngl Alparslaninannesii Bende de morluk var ama öyle aşırı değil 20 gün oldu doğum yapalı hatta bende ödem var 2 kutu antibiyotik kullandım şimdi 3. Yü kullanıyorum ödem akınca şişlik biraz gitti ama hala var doktora sorunca normal dedi ama etrafımda pek başına gelen yok anlamadım bende
Skpln4660b Onu bilmiyorum sadece benim kesilen yerde kabuk bağlamış gibi çizgi var 50 gün olfu bugün herkeste var mı bilmiyorum
Tekininannesi Alparslaninannesii benim de olmuştu ilk dogumumda morluk doktor krem vermişti ama kötü bsey değil normal korkma demisti
Kubukargl Alparslaninannesii benimde 9 gün önce sezeryan oldu vajina üstüm göbek altım karnım neredeyse bütün çevresi mosmor dayak yemiş gibi dün doktoruma yazdım attım fotosunu korkulcak bişey yok her ihtimale karşı ptesi gel bakalım dedi yarın gidicem belki içten kanama olmuş olabilir ondandır diye düşünüyorum sizede geçmiş olsun
Bebekliannee Alparslaninannesii benim öyle çok olmuştu ki dikiş yerinden koyuluk başlıyordu göbek deliğimin üstüne kadar . Doktor normal dedi .kendimi zorlamistim tek başına yataktan kalkmaya çalışırken hafif düştüm ondan oldu galiba. Krem verdi ama baya uzun kaldı yani o bende belki iki aydan fazla . Yavaş yavs gitti