ayseeray1 Merhaba,15+4 haftalık gebeyim,elbiseler ve iç çamaşırları dar gelmeye basladi,siz nerden ve nasıl siparis verdiniz…
[silindi] ayseeray1 ben dagiden alıyorum,bi beden büyüklere geçince de dagiden almaya devam ettim.zaten sadece külotları bi beden büyüttüm o kadar
Sellmaseellma ayseeray1 gebe kıyafeti almadım pentinin hamile külotunu aldım 1 adet onun dışında diğerleri oluyor bana hala lcw dan 2 adet eşofman aldım bide elbise bidr taytım var çok dışarı çıkmadığım için rahatım yani özellikle hamile kıyafeti almadım