Sanie 14 haftalik hamileyim ve karın ağrım var tahlilerimde enfeksyon olduğu gorüldü. 4 5 gün oldu halq gecmiyor. Bukadar uzun surebilirmi sizce. Sizdede olmuşmuydu?
Melekuygun Sanie bende 6 bucuk haftalıgım gebe hergünn geliştikçe daha cok agrıyor karnım kasıklarm hareket ettirmiyor ya gaz sancısı yada Rahim genişliyor olabilir yada iç karnın gelişiyor bunlarda ağrı nedeni olabilirmiş
Smyye_ozkynk Sanie 36. Haftanın içerisindeyim benimde oluyor sık sık idrar yollarımda ama gece yatarken içilen tek kullanımlık şase etki ediyor
sibelkoray Suddeee karın agrınız nasıldı 6+2 yim aniden karnım ağrıyor ıshal olcak gıbı bıraz bozuk dıskılama yapıyorum normal mı acaba
Suddeee Sanie herkes normal olduğunu söylüyor doktorumda normal olduğunu haftam ilerledikçe azalacağını söyledi ama sanki hiç geçmeyecek gibi
Sanie Melekuygun benimde enfeksyon cıktı tahlilerimde canm fakat doktorum rahim genişlediği icinde olabilir dedi banada