Miniklerim22 Kızlar bebegimin hareketlerini 16 17 haftadan bu yana hisediyorum fakat hala kasıklarım da hisediyor gobegim okadar varki oralarda hisetmem normalmi yasayan varmı 29 zunda randevum var sorcam doktora da ama sizlerede bi sormak istedim yaşayan varmı