Guzelanne56 Havalar çok soğuk bebeğim prematüre taburcu olalı bugün 3. Gün cuma günü yıkadım yarın yıkasam hasta olur mu yıkama ısını pazartesi cuma günleri yapsam hasta olmasından korkuyorum
Dilaraortacc1 Guzelanne56 bebekler banyo yaptığı içi hasta olmaz aksine çok güzel uyur vücudu dinlenir ev ısısına göre 2 3 günde bir banyo yaptır hatta rutin oluştur örn hep akşam 9 da yıka emzir uyut nasıl alışırsa öyle devam eder 3 günü geçirme ❤️❣️