Melld Kafein tuketimi hakkinda ne dusunuyosunuz ? Gunde 1 fincan kahve tuketimiyle sinirliyo musunuz cay kac bardak tuketiyosunuz ?
kbralya01 Melld valla ilk 6 ay çok nadir içmiştim Türk kahvesi oda canım istemediği için çayda hiç içmedim ama 6 aydan sonra her gün günde 1 tane Türk kahvesi bazende günde 2-3 bardak açık çay içiyorum 🤷♀️ Kontrollere gidiyorum okadar bi zararını görmedim doktorda içebilirsin zaten dedi 🤷♀️
tsmmst Melld hamile olduğumu öğrendiğimden beri bir fincan Türk kahvesiyle sınırlandırdım kendimi doktorların da önerdiği o zaten. Oysa günde 4-5 kupa zift gibi nescafe veya filtre kahve içen birisiydim. Türk kahvesinden hiç zevk almıyorum ama kendimi kandırmak için günde bir fincan içiyorum işte 😅 çok nadiren (8 ayda toplam 4-5 kerecik) nescafe de içtim çok canım çektiği için. O kadar.
tunasmom Melld Yani şöyle normal hayatımda hamile olmadan önce inanılmaz kahve kullanan biriydim. Hamile olduğumu öğrendiğimden beri maksimum 2 fincan oda her zaman değil ama kahvesiz yapamıyorum malesef . Çay normal hayatımdada kullanmıyorum çok ama arada 1 bardak içiyorum bazen 2 bardak o kadar
Melld tunasmom ayni sekilde ya bende cok kahve tuketen birisydim hamile kalmadan 1 fincana dusurmustum smdi en fazla bi bardak latte bazen de bi bardak acik cay icip gunu kapatiyorum ama smdi kafeinsiz de arada tuketmeye basladim ama mutlaka bi latte’m var alisinca vazgecemiyorum. 😔
babyboymomm Kafeinsiz Türk kahvesi ve filtre kahve seçenekleri mevcut onları içiyorum starbuckslar da da kafeinsiz seçenek var her istediğiniz kahveyi yapıyorlar :)
tunasmom Melld ay yok benim doktorum sadece türk kahvesine ve filtre kahveye izin verdi latte falan arada kaçamak yapıyorum 😅
Edafmo Melld ben günde 4 5 bardak çay içiyorum ne çok demli ne çok açık orta. Her gün de 1 fincan ya granül kahve sütlü ya da türk kahvesi içiyorum
[silindi] Melld cayla aram sifir su bi haftadir bir kac kez gunde bir kere sinirli kahve tüketiyorum normalde kahve aşığı biriyim hamilelikten beri tiksinti geldi çaya kahveye bu aralar kahve az az iciyorum ama hep değil
agylik Melld çayla aram hiç yoktur. Kahveye bayılırım hamile kalmadan önce kaşıkla yemisligim bile vardır. Ama şuan canım çok isterse gunde 1 fincan sütlü kafeinsiz türk kahvesi içiyorum. Kendimi kısıtladigim için de kahveden soğumaya başladım diyebilirim.
Damlanek Melld normalde ikisini de içerdim ancak baya baya kestim kafeinin bebeğe zararlarını araştırdım ve bebeğe yük biniyormuş resmen onu atamıyormuş falan o yüzden hafta da 1 belki açık çay içiyorum
Aileen Ben çok seviyorum çay ve kahveyi ama 12. Haftama kadar içmedim düşük tehlikem vardı. Şimdi 1 filtre kahve, 1 türk kahvesi, 2 bardak çay hergün içiyorum.
KaderKrmazAlva Bende kahve bağımlısıydım kızlar çok aşırı içiyordum şimdi azalttım baya günde bir diyebiliriz ama şöyle kahve içmeden uyanamıyorum çok kötü oluyorum onuda sütlü filtre kahve yapıyorum sizce zararı çok olurmu sabah aç karnına
Mello29 Melld Ben günde bir bardak makine kahvesi iciyorum ama cekirdegi yumusak icimli ayrıca az ögütülmüs yapiyorum icine de bir cay kasigi hindistan cevizi yagi hem bagirsaklarima iyi geliyor hem günüm enerjik geciyor valla 28.haftaya geldim 12.haftadan beri her gün en az bir bardak ictim cok sükür bebisle alakali bir sorun olmadi
deneyimlianne2 Melld kahvesiz yaşayamam çay aklıma gelmez de. Doktor günde 1 fincan içebilirsin dedi. Bi de küçük bebeğim var ayaklı. Enerjim bitiyor akşama doğru çok dayanamazsam bir tane daha küçül içiyorum yani ikinciyi. 25 haftalık olduk. Çok şükür bir sıkıntı yok. Gelişimi bş her şey iyi. Ama iyi beslenirim.