Merhaba annelerim,
10 gün oldu doğum yapalı, size önemli bir tavsiye vermek istiyorum. Hastanedeyken mutlaka emzirmeyi yani bebeğe memeyi doğru şekilde tutturmayı öğrendiğinizden emin olun. Çünkü yanlış tutması halinde yara oluyor ve inanılmaz acıyor. Bebek memeyi doğru tutup emmeye başladığında sütünüzde daha hızlı gelmeye başlıyor.
Hemşireler bu konuda çok yardımcı oldular lütfen iyice öğrenip pratik yapıp öyle taburcu olun ısrarla sorun ve öğrenin